Tuesday, April 10, 2007

מכתב 2-חולה

26.5.07


שלום ד"ר פרופובי'ץ
אני רוצה לספר לך על מידת ההתקדמות שלי
הפסקתי לאכול שומנים ברמה גדולה
עברתי לתפריט בריא ומזין יותר
בבוקר אני מתעורר,מכין לעצמי חיביתה+פרוסת לחם+מיץ תפוזים שאני סוחט וחותך לי קצת סלט
אני מכין לי סנדבי'ץ עם אבוקדו\גבינה\חומוס לעבודה ומשתדל להצמיד לי גם פרי\ירק
אני יוצא לעבודה ברגל וכשאני מגיע אני פותח את החנות ומכין לי נס קפה
כשמגיעה הסחורה אני מבקש מאחמד לסדר אותה במדפים
מגיעה שעת הצהריים וכבר ברבה לקוחות היו בחנות ועייפו אותי עם בקשותיהם
אני מרגיש רעב אז אני מתיישב במחסן מאוחר ואוכל את הארוחה שהבאתי מהבית
אני מסיים אוהת ומרגיש שאני עדיין רעב מאוד,אני מחליט ללכת לסטקייה הצמודה ,אני מזמין לי צלחת קטנה של צ'יפס כדי לא להרוס לגמרי את הטיפול ומזמין לי גם צלוחית של סלט
כשאני מסיים לאכול אני חוזר לחנות לעוד שעת עבודה וסוגר את החנות
אני חוזר הביתה בהליכה איטית כי למרות הכל אני מרגיש עדיין כאבים ברגליים אך פחות חזקים מאז
אני עדין לא מרגיש הקלה ברמת הראייה שלי
מקווה שתוכל לתת לי עוד עצות לסיפור המצב
משה

No comments: