Saturday, April 7, 2007

מכתב 1 -רופא המשפחה

2.5.07



שלום משה
אני מבין ממה שאתה מתאר לי שבזמן האחרון אתה מרגיש ירידה חזקה ברמת הראייה שלך ובזמן האחרון גם כשאתה מרכיב את משקפיף אתה לא רואה בבירור
קשה לך לקרוא ולראות למרחק רב
אני מבין שאתה חי עם 2 ילדיך הבוגריםשנמצאים רוב הזמן מחוץ לבית,אין לך זמן בגלל העבודה המרובה להכין לעצמך ארוחות בריאות ומזינות ולכן אתה משביע את רעבונך בארוחות צהריים חטופות ומלאות בשמן-סטייק,צ'יפס ושווארמה
לידיעתך זהו אינו מנהג בריא לאכול ארוחות קבועות רבויות בשמן,ועליך להפסיק זאת מיד
אני מבין גם שאתה מרגיש כאבים ברגלייםושכבר אינך מסוגל ללכת ברגל לאורך זמן רב,אני חושב שכל הבעיות האלה נובעות מרמת שומנים גבוהה בגוף ולכן אפנה אותך לרופא מומחה בנושא כדי שיציע לך דרך טיפול יעילה שתתאים לך
אנא בוא אליי לביקור פעם בשבועיים תוך כדי היותך בטיפול אצל הרופא המומחה
זהו הטלפון של המרפאה הפרטית של ד"ר יוחנן מליחי
03-9265118
להתראות במפגש הבא
על החתום:ד"ר פרופובי'ץ

No comments: